Sidi Bou Said – cel mai frumos loc din Tunisia

Încă de când am decis să merg în Tunisia, am făcut putină cercetare să îmi fac o idee asupra locului pe care urma să îl vizitez. Și toți, absolut toți cei care fuseseră in Tunisia recomandau Sidi Bou Said, paradisul alb-albastru. Evident că abia așteptăm să-l văd și eu. Și l-am văzut pe 30 decembrie 2019. Și a fost absolut superb.

Sidi Bou Said este o localitate situată la aproximativ 20km de Tunis. Se poate ajunge ușor cu trenul din Tunis Marina sau cu taxiul.

După părerea mea, este cel mai frumos loc pe care l-am vizitat în Tunisia. Toate casele sunt albe cu uși și acoperișuri albastre și te duce cu gândul la Santorini. Este și extrem de popular printre turiști dar eu am fost în decembrie și a fost ok, am putut să mă plimb în voie și să admir marea.

De neratat, when in Sidi Bou Said este Cafe des Delices, celebra cafenea cu terasă construită în 1960 și care oferă o priveliște frumoasă asupra Golfului din Tunis. În 1999, cântărețul francez Patrick Bruel a scris o melodie inspirată de acest loc și a numit-o chiar Cafe des Delices.

Sunt și câteva muzee care se pot vizita și o mulțime restaurante și magazine, dar eu am mers acolo pentru o plimbare, să admir frumusețea locului, marea si să mă bucur de vacanță. Pentru mine Sidi Bou Said are o semnificație specială, am petrecut acolo o după-amiază superbă și m-am îndrăgostit iremediabil.